Košarica
Prijavi se
@e-pošta
059 134 073

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


Splošne in ostale pogoje poslovanja določa Studio Panthera, Jože Studenčnik s.p. (v nadaljevanju "Panthera"), ki so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Obligacijskim zakonikm (OZ).


Panthera prodaja blago in storitve na spletni strani panthera.si. Prodaja jih v svojem imenu in za svoj račun. Panthera odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.


Splošni pogoji določajo delovanje podjetja Panthera in urejajo obveznosti podjetja Panthera in fizične osebe ter njune medsebojne obveznosti.


Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh. Za kupca veljajo splošni pogoji poslovanja, kakršni so v času oddaje naročila. Kupec je v postopku naročila na pogoje opozorjen in mora za oddajo naročila z njimi tudi soglašati.

1 - REGISTRACIJA, PRIJAVA


Nakup v spletni trgovini Panthera je mogoč le po opravljeni registraciji in prijavi uporabnika.

Postopek registracije vključuje:

  • izpolnitev spletnega obrazca (e-poštni naslov in geslo)
  • na podan e-poštni naslov prejme obiskovalec e-poštno sporočilo
  • obiskovalec mora odpreti e-poštno sporočilo ter obiskati vsebovan spletni naslov

Potem se lahko uporabnik prijavi s prej podanimi podatki.


Vsak registriran uporabnik ima svoje uporabniško ime oz. e-poštni naslov in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter poskrbeti za varovanje le teh, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.


Če želi uporabnik e-poštni naslov spremeniti, mora zahtevo poslati iz e-poštnega naslova ki je vezan na obstoječi račun. V primeru, da uporabnik nima več dostopa do tega e-poštnega naslova, mora z drugimi podatki izkazati, da je lastnik računa.

2 - DOSTOPNOST PODATKOV


Panthera se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovilo naslednje podatke:

  • osnovne podatke podjetja (naziv, naslov, davčna št.)
  • kontaktne podatke (telefonska št, e-poštni naslov)
  • bistvene podatke artiklov (lastnosti artikla)
  • bistvene poprodajne podatke, ki se navezujejo na artikle (garancijske podatke)
  • podatke, ki se navezujejo na dostavo artiklov (način dostave in rok dostave)
  • cene, artiklov in drugih storitev, ki jih Panthera ponuja. Cene so določene jasno in nedvoumno. Razvidno je tudi ali cene vključujejo davek, stroške dostave ter morebitne druge stroške.
  • podatke o načinu plačila ter rok veljavnosti tega podatka
  • rok v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe, oz. jasno obvestilo, da odstop ni mogoč
  • podatke in pojasnilo postopkov odstopa od pogodbe, uveljavljanje garancije ter uveljavljanje stvarne napake

3 - PONUDBA ARTIKLOV


Artikli navedeni na spletni strani Panthera so lahko označeni kot:

  • Artikel na zalogi: artikel naj bi bil na zalogi v našemu skladišču. Na zalogi je vsaj 1 kos, ki je na zalogi oz. vsaj 1 kos, za katerega ne obstaja rezervacija.
  • Čas dobave XX dni: artikel naj bi bil dobavljiv. Artikla ni v našemu skladišču oz. je ampak zanj obdstaja rezervacija. Čas dobave je ocena časa, ki je potreben, za dobavo artikla po oddaji vašega naročila.
  • Artikla ni na zalogi: artikla ni na zalogi oz. je vsa zaloga rezervirana. Artikel lahko dodate v košarico in naročilo tudi oddate. Kontaktirali vas bomo in vam sporočili možnosti dobave. Lahko se spremeni tudi cena.
  • Artikel ni več naprodaj: artikla ni več mogoče kupiti. Zaradi informativne narave je oglas artikla vseeno objavljen.

4 - POGODBA


Pogodba med podjetjem Panthera in kupcem se sklene z e-poštnim sporočilom, ki ga kupec po oddaji naročila. Kot kupec velja oseba s podatki, ki jih kupec navede pri oddaji naročila. Cene in drugi pogoji so po tem fiksni in veljajo tako za podjetje Panthera kot kupca.

Panthera ima pravico odstopiti od pogodbe v kolikor se kasneje izkaže, da vsebine naročila ni na zalogi (v kolikor je bil artikel oglaševan kot na zalogi) oz. artikel ni dobavljiv (v kolikor je bil artikel oglaševan kot dobavljiv). Podatki o zalogah so načeloma pravilni. Četudi občasno prihaja do napak, pa so le te zelo redke. Kupec lahko pred oddajo oz. pri oddaji naročila zahteva preverjanje zalog.

V primeru ugotovljene napake v zalogah bo Panthera kupca o tem obvestilo in mu omogočilo odstop od pogodbe.

5 - NAČINI PLAČILA


Na voljo so:

  • Avansno nakazilo na TRR
  • Plačilo po povzetju - plačilo poštnemu uslužbencu ali kurirski službi
  • UJP - Za javne ustanove (30 dnevni zamik plačila)

V primeru nakazila se obdelava naročila (odprema) nadaljuje po vidnosti plačila.

6 - IZDAJA RAČUNA

Panthera po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V kolikor e-poštni naslov ni znan (npr. nakup preko telefonskega pogovora), se natisnjen račun pošlje skupaj z artikli. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun.

Po izstavitvi računa ugovorov glede pravilnosti podatkov Pantehra ne sprejema. Kupec mora poskrbeti za pravilnost podatkov pri oddaji naročila.

7 - CENE


Vse cene na spletni strani vsebujejo DDV.

V primeru znižanja, popusta, akcijske cene ali odprodaje zalog je navedena cena, z upoštevanim popustom in redna cena.

Kot cena velja cena, ki je objavljena ob oddaji naročila.

V primeru ugotovljene napake v ceni bomo kupca o tem obvestili in mu omogočili odstop od pogodbe.

8 - POSTOPEK NAROČILA


Razdelek pojasnjuje kdaj Panthera pričakuje vašo interakcijo in kdaj naj kupec pričakuje interakcijo s strani Panthere. Naveden postopek ne zajema izjem, temveč gre zgolj za okvirno predstavitev tipičnega postopka.

1 Kupec odda naročilo. Pošlje se avtomatično sporočilo "Spletna trgovina Panthera - povzetek naročila", ki potrjuje uspešno oddajo naročila.

2-5 Če je blago na zalogi, potem v primeru plačila na TRR Panthera čaka na vidnost plačila sicer nadaljuje z odpremo. Vidnost nakazila pred koncem delovnega časa pomeni odpremo še isti dan.

6 V primeru napake v evidenci zalog bo le ta odkrita pri pakiranju. Panthera bo o tem obvestila kupca. Odvisno od situacije bo predlagalo tudi rešitev, ki je v moči podjetja.

7-8 ko so vsi paketi dnevne odpreme pripravljeni Panthera pošlje obvestila o odpremi. Nekaj minut za tem pakete dejansko odda na pošto.

9 Kadar ni dovoljšnjih zalog za odpremo, kupec ne prejme navodil za plačilo temveč prejme povzetek naročila ter obvestilo, da bo obveščen o možnosti dobave.

10 Panthera preveri možnost dobave in kupca o tem obvesti.

11 Panthera čaka na potrditev s strani kupca oz. vidnost plačila.

12 Po vidnosti plačila se blago naroči. Ker Panthera naročuje zalogo v večjih količinah je veljavnost ponudbe zelo pomemben podatek. Prekoračitev dneva veljavnosti ponudbe lahko pomeni, da blago ne bo naročeno ob naslednji dobavi, spet to pa lahko pomeni tudi da ob naslednji dobavi blago sploh ne bo več dobavljivo.

9 - ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (velja le za fizične osebe) ima v roku 14 dneh pravico do odstopa od pogodbe.
Potrošnik mora blago vrniti v roku 14 dni po prejemu blaga.
Potrošnik vrne blago po pošti na svoje stroške.
Potrošnik mora ob artiklu prodajalcu jasno in nedvoumno sporočiti od katere pogodbe odstopa (račun ali id spletnega naročila).
Potrošniku pri tem ni potrebno navesti razloga za vračilo.
Vseeno pa svoje kupce naprošamo, da razlog navedejo.
Potrošnik lahko o odstopu od pogodbe prodajalca tudi predhodno obvesti, to mora narediti v roku 14 dni po prejemu blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti najkasneje v 14 dneh po oddaji obvestila.
Potrošnik prodajalca obvesti na elektronski naslov .

Obrazec za odstop od pogodbe je: tukaj.

Pri spletnih nakupih artikla potrošnik ne more videti na lastne oči - iz tega razloga lahko pride do presenečenja, ko potrošnik prejme blago.
V ta namen služi pravica do vračila. Potrošnik izgubi pravico do vračila, ko njegova dejanja ne odražajo temu namenu. Pravica do vračila ne pomeni, pravico do uporabe blaga, pravico do testiranja, pravico do uničenja embalaže,..
Pri nekaterih artiklih se pravica do vračila izgubi že z odpirtjem embalaže.

Potrošnik mora artikel vrniti na naslov podjetja Panthera nepoškodovan in v nespremenjeni količini.
Potrošnik pred in po odstopu od pogodbe artikla ne sme uporabljati.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artikla v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Vrnjeno blago bo Panthera pregledalo. Če je vrnjeno blago v primernem stanju in vrnjeno na primeren način, potem bo potrošniku vrnjena celotna kupnina artikla.
Panthera ne vrača stroškov poštnine, ki nastanejo ob vračilu artikla.
Panthera bo vrnila standarden strošek dostave. Stroškov, ki nastanejo zaradi izbire posebne (dražje) oblike dostave oz. izbire dodatnih storitev ob dostavi Panthera ne bo povrnila (hitra pošta, klic, popoldanska dostava,..).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe na način, da bi razdelil komplet, tudi če je na pogodbi komplet razdeljen na posamezne postavke. Del kompleta je vsaka postavka, ki je sicer ni mogoče kupiti oz. je ni mogoče kupiti po takšni ceni drugače kot v kompletu. Predmet vračila s tem postane komplet in ne zgolj artikel. Kupec se lahko dogovori za poravnavo razlike, do katere je bil opravičen le ob nakupu kompleta.

Odstop od pogodbe ni mogoč:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
  • za blago, ki ga je Panthera pridobilo posebej na željo kupca in je s strani kupca pred pričetkom izvajanja nabave pridobilo izrecno soglasje in privolitev, da se odreka pravici do odstopa od pogodbe
  • za zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti
  • za digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo

10 - GARANCIJA

Artikel ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijske dobe so navedene na računu oz. na priloženem garancijskem listu. Garancija je veljavna v primeru uporabe artikla v skladu z navodili.

Obrazec za vračilo v garancijo najdete: tukaj.

11 - STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete tukaj.

Napaka je stvarna:

  • 1. Če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • 2. če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • 3. če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • 4. če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  • Neznatna stvarna napaka se ne upošteva kot stvarna napaka.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za napake iz 1. in 3. točke prejšnjega člena, če so bile ob sklenitvi pogodbe kupcu znane ali mu niso mogle ostati neznane.

Sam obstoj stvarne napake še ne pomeni, da je prodajalec zanjo tudi odgovoren. Ključnega pomena je, da je stvarna napaka obstajala že ob izročitvi stvari kupcu, pri čemer pa ni pomembno, ali je prodajalec za napako vedel ali ne. Izjema je primer, ko stvarna napaka nastane šele po izročitvi stvari, a je posledica vzroka, ki je obstajal že pred izročitvijo.

Kupec in prodajalec se lahko dogovorita za omejitev ali popolno izključitev prodajalčeve odgovornosti za stvarno napako. Toda takšen dogovor je ničen, če je bila napaka na stvari prodajalcu znana, pa jo je kupcu zamolčal. Prav tako je dogovor ničen, če ga prodajalec kot močnejša stranka v poslu kupcu vsili.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Pregled stvari in očitne napake
Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.

Odgovornost prodajalca za stvarno napako je časovno omejena na 6 mesecev po izročitvi stvari. Kupec lako tudi po izteku 6 mesečnega obdobja vloži zahtevo za uveljavljanje stvarne napake vendar ne več kot dve leti, odkar je bila stvar izročena. Po preteku 6 mesecev potrošnik ni več obvezen zgolj izdatno opisati napako temveč tudi dokazati obstoj oz. posledičnost stvarne napake, ki izvira iz dne izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

12 - ODDAJA MNENJA

Funkcionalnost mnenj je zasnovana tako, da je kupec pozvan k oddaji preko e-poštnega sporočila (če je v to izrecno dovolil pred nakupom) nekaj dni (~ 14 dni) po nakupu, tako, da ima z artiklom po vsej verjetnosti že nekaj izkušenj.

Prejeto mnenje bo objavljeno šele po pregledu in po odobritvi mnenja s strani podjetja Panthera.
Panthera ne bo objavila mnenj, ki:

  • so žaljiva ali kakorkoli etično nesprejemljiva,
  • so deloma ali celotno oglasno naravnana,
  • se premalo navezujejo na artikel oz. na storitev podjetja Panthera,
  • po oceni podjetja Panthera nimajo nobenega doprinosa bodočim obiskovalcem.
  • Po objavi prejetega mnenja, bo le to vidno vsem obiskovalcem spletne strani Panthera. Objavljeni so lahko vsi podatki, ki jih je uporabnik navedel na obrazec za oddajo mnenja.

    Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju Panthera dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Panthera ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Panthera, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje Panthera.

13 - OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje Panthera se trudi, da bi bile vsebine objavljene na spletnih straneh podjetja Panthera kar se da točne. Kljub temu se lahko pripeti napaka v opisih, spremembe cene in dobavnih rokov. V primeru sprememb bo Panthera kupca o tem obvestilo in mu omogočilo odstop od pogodbe oz. poleg morda predlagalo podobno rešitev.

Panthera ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.

Panthera ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Panthera v primeru vednosti ne bi potrdilo oziroma sklenilo pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

14 - PRITOŽBE IN SPORI

V primeru težav lahko kupec s prodajalcem naveže stik preko telefonske št. 059 134 073 ali e-poštnega naslova
Pritožba se odda preko e-poštnega naslova .

15 - VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Varstvo osebnih podatkov in vse kar se na področje navezuje (piškotki, tehnologije, šifriranje, zbiranje podatkov, itd.) je navedeno na spletnem naslovu: Piškotki in zasebnost.

16 - NAZADNJE POSODOBLJENO

Splošni pogoji so veljavni od 19.1.2019 dalje.