Košarica
Prijavi se
059 134 073
1. Splošni pogoji poslovanja
2. Napake
3. Registrirani uporabniki
4. Splošni pogoji
5. Pogoji prodaje
6. Odstop od pogodbe
7. Naročanje - sklepanje pogodbe na daljavo
8. Izdaja računa
9. Nakupi v spletni trgovini panthera.si
10. Izvedba ali zavrnitev naročila
11. Pakiranje
12. Zbiranje odpadne opreme
13. Uredniška politika
14. Avtorske pravice
15. Pogosta vprašanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošne in ostale pogoje poslovanja določa Studio Panthera s.p., ki so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Studio Panthera s.p. prodaja blago in storitve na spletni strani panthera.si. Prodaja jih v svojem imenu in za svoj račun. Studio Panthera s.p. odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.

Za največje zadovoljstvo naših kupcev skrbimo predvsem s:

  • skrbnim in ažurnim vnosom točnih informacij o naši ponudbi – specifično kompatibilnost ali dodatne informacije lahko dobite preko e-poštnega naslova ali telefonsko.
  • skrbjo za tehnično in pravno varnost naših obiskovalcev in kupcev
  • posebnim posluhom za potrebe naših kupcev in prizadevanjem za reševanje težav, nesporazumov in zapletov
  • razpoložljivostjo za dodatna pojasnila ter pomoč tako pred nakupom, med nakupom in v času po nakupu.

 

NAPAKE

 

Kljub vsemu trudu in dobri volji, včasih ne gre vse čisto tako, kot pričakujemo. Mogoče je prišlo do napake, nesporazuma, … (ja, še vedno smo ljudje, ne samo spletni strežniki!). Potrebujete pomoč ali nasvet? Naša služba za prodajno podporo bo poskrbela za vas. Dosegljivi smo preko e-naslova  ali med delovnim časom preko telefonske številke 059 134 073 (prosimo, upoštevajte da med 9:25 ter 10:05 nismo dosegljivi – malica). Prosimo, da kličete le med našim delovnim časom, ker kadar ni nikogar v naši pisarni, vam bomo težko pomagali. Če kličete ter vaš klic prekinemo, vas bomo zagotovo klicali nazaj. Najboljši stik je še vedno preko e-naslova, saj si bomo lahko vzeli čas, da zadevo dodobra preučimo in odgovorimo kar najbolje za vas.

 

REGISTRIRANI UPORABNIKI

 

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

 

SPLOŠNI POGOJI

 

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Studio Panthera in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

Studio Panthera in pravne ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti urejajo s posebno pogodbo v pisni obliki. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

 

POGOJI PRODAJE

 

Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.

Izberite način plačila, ki vam najbolj odgovarja.

Naročila lahko dostavimo na vaš naslov ali na drug naslov po vaši izbiri.

Ob vsakem nakupu je ob odpremi artiklu/om VEDNO izdan tudi račun ter poslan v elektronski obliki na naslov, podan ob registraciji. Izstavitev računa v papirni obliki je brezplačna le ob oddaji naročila, a morate to POSEBEJ NAVESTI v opombah. Izstavitev računa v papirni obliki naknadno se zaračunava 3,00€ (večinoma stroški P&P) in račun se pošlje po prejetju plačila na naš TRR – zaprosite za izstavitev predračuna z vsemi potrebnimi podatki za plačilo. Elektronska kopija računa je seveda brezplačna. Skrb za okolje s tem (poleg odsotnosti nekatere nepotrebne embalaže za pakiranje izdelkov – ki pa nikakor ne ogroža njihove kakovosti ali kakorkoli vpliva na njihovo delovanje) postaja pomemben vidik našega poslovanja. S to gesto res da sledimo modernejšim oblikam elektronskega poslovanja, a hkrati prihranimo življenja nekaj drevesom. So namreč surovina za pridobivanje papirja, na katerega so natisnjeni naši računi. Prihranek je res da zanemarljiv denarno, a toliko večji v naravi, če se bo vse več podjetij ter posameznikov odločilo za podobno dejanje.

 

ODSTOP OD POGODBE

 

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da v štirinajstih dneh na naslov  sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prosimo, ob pošiljki na kopiji računa navedite številko svojega TRR, kamor naj vam vrnemo plačano vrednost artikla. Pozor! Poštnino za tako vrnjen izdelek krije kupec! Če je vrnjen paket na stroške prodajalca, mu od vrnjenega zneska prodajalec odračuna strošek povratne poštnine! V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe s sporočilom na , mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu. V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je bilo blago zapakirano v posebno embalažo (posebej prilagojeno nekemu izdelku - npr. škatla za tipkovnice, baterije, napajalnike,..) morate blago zapakirati vanj ter tako vrniti na naš naslov. V primeru uničenja tovrstne embalaže (Tudi napisan naslov direktno na embalažo velja za uničenje embalaže!) izdelka ne bomo zamenjali oz. vrnili kupnine.

Artiklov, ki jih ni reklamiranih na naši internetni strani, in so naročeni posebej (torej po naročilu) ni možno vračati. V to kategorijo spadajo tudi razne publikacije. Kupec lahko artikel le zamenja v primeru stvarne napake.

Blago MORA kupec vrniti na naslov podjetja (podan na računu) – in naslovnik (torej mi) nosi stroške pošiljanja le v primeru da gre za napako na artiklu - torej upravičeno garancijo - v nasprotnem primeru kupec vrača artikel na svoje stroške. Pred samim vračilom je priporočljivo da kupec kontaktira prodajalca. Če je artikel poslan na stroške kupca in se izkaže da gre za napako na artiklu, mu te stroške seveda povrnemo. Kupec tako z vračilom okvarjenega, poškodovanega ali kako drugače nepravilno delujočega blaga nima nobenih dodatnih stroškov. Kupec se ob vračilu izdelka (v primeru da gre za vrnitev izdelka ter želi vrnjeno kupnino) odloči, ali bo v paketu na kopiji računa dopisal svoje podatke TRR, da lahko uredimo plačilo direktno na račun, ali pa dopisal, da želi vračilo kupnine prejeti po poštni nakaznici. Zaradi vaše varnosti vpisovanje TRR v e-poštnem sporočilu odsvetujemo. Pošiljke, ki bodo poslane na naš naslov kakorkoli drugače (npr. z odkupnino) bomo zavrnili. V primeru, da je blago vrnjeno – ni pa dopisanih ali kakorkoli drugače sporočenih podatkov o vračilu kupnine, lahko kupca kontaktiramo na katerikoli možen način (podatki sporočeni ob naročilu ali drugi javno dostopni podatki). Če komunikacija s kupcem ni mogoča, se kupcu vrne kupnina za artikel preko poštne nakaznice – v tem primeru stroške nakaznice nosi kupec sam.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

Pogodba med kupcem in prodajalcem je hranjena na sedežu podjetja. Če bi jo želeli, prosimo kontaktirajte Studio Panthera na in poslana vam bo na naslov, ki ste ga podali ob nakupu.

 

NAROČANJE – SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

 

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi dostave. V primerih oddaje naročil z osebnim prevzemom na sedežu Studio Panthera s.p. šteje, da je pogodba dokončno sklenjena s prevzemom in plačilom naročenih izdelkov. Glede oddanih naročil ter kasneje neprevzetih pošiljk na pošti imamo dokaj stroga merila. Naročnik nam mora vsaj sporočiti, da odstopa od nakupa ter na pošti zavrniti paket – ne pa da prepušča vse avtomatizmu ter paketa ne prevzame 14 dni, da se vrne na naš naslov. Pri strankah želimo vzbujati zaupanje ter zadovoljstvo ob opravljenem nakupu ali podanem nasvetu – a kot kupec nam bi v primeru da si premislite, lahko to vsaj sporočili. S partnerji si delimo spisek t.i. »praznih naročnikov«, in v primeru oddaje naročila stranke s tega seznama tudi pri njih naročilo ne bo obdelano v kolikor za oddano naročilo ne plačate vnaprej (na TRR).

 

IZDAJA RAČUNA

 

Panthera po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V kolikor e-poštni naslov ni znan (npr. nakup preko telefonskega pogovora), se natisnjen račun pošlje skupaj z artikli. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun.

 

NAKUPI V SPLETNI TRGOVINI panthera.si

 

Preko spleta lahko enostavno oddate naročilo in nakup po spletni ceni opravite v naši trgovini. Nakup sklenete na sledeč način:

  • v tgovini izberte artikel, ki bi ga radi kupili,
  • kliknete gumb “Dodaj v košarico”. Artikel je sedaj v nekem vmesnem stanju – želite ga imeti, a ga še niste naročili. Dodate lahko več različnih artiklov s klikom na povezavo “Nazaj v trgovino (dodaj več artiklov)”. Ko želite nakup zaključiti kliknite na gumb “Nadaljuj na naslednji korak” na desni spodnji strani.
  • Vedno je privzeta količina izdelka 1 – če bi želeli več izdelkov, v stolpcu količina izbranemu artiklu lahko spremenite število. Po tem dejanju morate NUJNO klikniti gumb “Posodobi”, da bo sistem za vas izpisal novo vrednost nakupa. Artikel lahko tudi odstranite z gumbom “Odstrani”. Gumb “Odstrani” bo odstranil artikel oz. vse artikle, če je določena količina. Npr. če je v košarici artikel “USB razdelilec” s količino “5″, bo po kliku gumba “Odstrani”, odstranjenih vseh 5 artiklov.
  • Ko ste z vsebino košarice zadovoljni, se morate za dokončanje nakupa prijaviti. Če še niste registrirani, pa se morate registrirati.
  1. Za prijavo morate vnesti vaše uporabniško ime in geslo in klikniti na gumb “Prijava”. Če ste pozabili prijavne podatke, uporabite povezavo “Ste pozabili geslo / uporabniško ime?” Povezava vas bo preusmerila na storitev za nastavitev novega gesla. Za uspešno nastavitev novega gesla morate poznati vsaj e-poštni naslov s katerim je bil uporabnik ustvarjen ali vsaj uporabniško ime in kasneje imeti dostop do e-poštnega naslova s katerim je bil uporabnik registriran. V storitvi za nastavitev novega gesla torej vnesite uporabniško ime oz. e-poštni naslov in kliknite na “Ustvari novo geslo”. Če uporabnik z uporabniškim imenu oz. e-poštnim naslovom obstaja, potem boste na e-poštni naslov prejeli sporočilo s povezavo do vmesnika za nastavitev novega gesla. V kolikor ste pozabili (tudi) uporabniško ime je le to vidno v sporočilu ki ste ga prejeli. Sledite povezavi v sporočilu, vpišite novo geslo in pritisnite na gumb “Zaključi”. Potem lahko sledite povezavi “Nazaj v košarico” in nadaljujete z nakupom.
  2. Če še niste registrirani, se je potrebno najprej registrirati. Registracija je mogoča le ob samemu nakupu. Vnesti je potrebno: uporabniško ime, geslo in e-poštni naslov. Za dokončanje registracije morate dokončati nakup.
  • Za dokončanje nakupa morate vnesti: ime in priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefonsko številko in po želji še druge podatke. V primeru, da ste prijavljeni, se bodo polja izpolnila sama. Izberete še način plačila in prevzema pošiljke. Strošek plačila in prevzema pošiljke je viden na dnu obrazca za nakup, in se glede na izbiro prilagaja.
  1. Plačilo po predračunu na TRR (naročeni artikli so poslani šele po obvestilu prejetega plačila na TRR – če želite hitrejšo obdelavo naročila, nam prosim posredujte potrdilo o nakazilu). Strošek dostave je fiksen in znaša 2,70€ ali
  2. Plačilo po povzetju. (strošek nakupa poravnate poštnemu uslužbencu ob prevzemu – če boste prevzem opravili na domu, pazite da boste imeli doma dovolj drobiža za plačilo provizije ter stroškov dostave, saj ima poštar le redko s sabo menjalni denar). Pri plačilih po povzetju pri GLS lahko znesek poravnate tudi s plačilno kartico.
  • Strošek obdelave ter pošiljanja naročila v tem primeru ni točno določljivi – strošek obdelave naročila, pakiranje, pošiljanje – zaračunavamo 2,70€ – strošek dostave obračunava Pošta Slovenije (oz. GLS) po svojem ceniku in je odvisen od teže pošiljke, in vrste dostave – ter seveda strošek provizije za odkupnino. Stroški niso prikazani na računu, saj ne predstavljajo našega dohodka, ampak dohodek Pošte Slovenije (oz. GLS). Ceniki so dostopni na spletni stranih straneh: Pošte Slovenije in GLS.
  • Po izbiri načina plačila in dostave kliknite gumb “Naprej”.
  • Za dokončanje nakupa morate vnesti: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefonsko številko in po želji še druge podatke. V primeru, da ste prijavljeni, se bodo polja izpolnila sama. V primeru potrebe po vnosu drugačnega naslova dostave ali podatkov podjetja, vnesite tudi te. Priporočamo vam, da ob oddaji naročila vnesete vašo telefonsko številko, saj v primeru da vas dostavna služba ne najde na naslovu, vas lahko kontaktira preko telefona. V opombe lahko zapišete tudi kakšno drugo pomembno informacijo – lahko npr. sami izberete dostavno službo PS ali GLS.
  • Za dokončanje nakupa morate prebrati in soglašati - označiti “Sprejmem splošne pogoje” (na dnu obrazca), ob kliku na povezavo “Sprejmem splošne pogoje” si lahko preberete splošne pogoje. Nato kliknite na gumb “Zaključi nakup” in izpisal se bo povzetek nakupa, katerega boste prejeli tudi po elektronski pošti.

 

IZVEDBA ALI ZAVRNITEV NAROČILA

 

Studio Panthera bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O izvedbi vašega naročila (oddaji dostavni službi) vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.

Studio Panthera lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. Zavrnitev naročila je resnično zadnja izmed opcij. Lahko ponudimo drug termin dobave ali nadomestni izdelek – v nobenem primeru pa kupec s tem ne bo prikrajšan ter bo moral s spremenjenimi pogoji soglašati. Studio Panthera ne bo ravnala na lastno pest ter tako v nasprotju s pričakovanji kupca.

Nakup na naši spletni strani ima določene roke, ki se jih morata držati kupec in tudi prodajalec:

Kupec: V primeru izbire plačila na TRR ima kupec 3 delovne dni časa da poravna kupnino. V kolikor tudi 4. dan ne prejmemo nikakršnega potrdila o plačilu, bo naročilo stornirano.

Prodajalec: Ob prejetju naročila bo to odpremljeno najkasneje v predvidenemu roku. Če odprema ne bo mogoča, bo s kupcem našel najboljši možni način za rešitev nastale situacije (skupaj bosta našla za kupca najugodnejšo možno rešitev).

 

Predvideni roki dobave so:

1. na zalogi – blago se nahaja na skladišču in bo odpremljeno najkasneje naslednji delovni dan po prejetju naročila v primeru izbire plačila po povzetju ali naslednji delovni dan po prejetju potrdila o plačilu v primeru izbire plačila na TRR. V večini primerov je takšno naročilo odpremljeno še isti delovni dan (kadar je naročilo oddano najkasneje do 12:00 ure z izbranim načinom plačila po povzetju) in na danem naslovu ga lahko pričakujete naslednji delovni dan.

2. čas dobave: XX dni – število dni je okvirno ter računano v delovnih dneh. Število dni ne upošteva konca tedna ali praznikov. Število dni je navedeno zgolj kot ocena – trudimo se, da je število dni do odpreme čim nižje.

3. artikla ni na zalogi - kontaktiraj prodajalca – za izvedbo naročila se obrnite na prodajalca. Priporočamo kontakt preko e-pošte na  ker boste tako deležni najboljšega možnega odgovora.

4. Pri izrednih naročilih (večje količine ali poizvedbe o dobavljivosti določenih artiklov) je najbolje, da se obrnete na  . Na tem naslovu boste prejeli informacije o dobavljivosti ter znesek popusta za recimo preprodajo ali večje naročilo.

 

PAKIRANJE ODPOSLANIH ARTIKLOV

 

Pred pošiljanjem artiklov jih resnično dobro zaščitimo da zagotovimo prejetje kupljenega blaga, in ne kupa nedelujoče šare. Artikli so včasih izvzeti iz originalne embalaže da kupec ne plačuje dodatne teže ter ni obremenjen z odvečnimi odpadki ter s tem pripomore Zemlji, ki se utaplja v plastiki. V podjetju skrb za okolje jemljemo zelo resno in v nekaterih primerih nam je uspelo to skrb uveljaviti že pri naših dobaviteljih / proizvajalcih. Nekateri artikli (manjši, nekomplicirani in nesestavljeni) so tako odpremljeni brez originalne embalaže.

Seveda se zgodi, da kakšen artikel prispe poškodovan – prosimo da ob prejetju preverite vsebino ter že o zunanjih vidnih poškodbah pošiljke o tem jasno obvestite poštnega uslužbenca in na licu mesta izpolnite obrazec o poškodovani pošiljki. O tem nas seveda takoj obvestite po e-pošti na naslov  in potrudili se bomo, da boste kar se da hitro zadovoljni.

 

ZBIRANJE ODPADNE EE OPREME

 

Odpadno opremo lahko brezplačno oddate v eni izmed zbiralnic ali v okviru akcije zbiranja kosovnih odpadkov na vaši lokaciji.

 

UREDNIŠKA POLITIKA

 

Za vsebine skrbi uredništvo. Vsak uporabnik se strinja, da bo morebitne kršitve pravil s strani Studio Panthera, ki posegajo v njegove pravice, poskušal rešiti sporazumno ter bo o njih obvestil uredništvo na naslov . Ukrepali bomo izključno na osnovi prejema prijav, ki vključujejo izjavo prijavitelja:

  • da je pooblaščen za izdajo zahtevka, da je posredovana informacija točna in preverjena ter da pošiljatelj zanjo v celoti odgovarja;
  • da ima dobre razloge za trditev, da objave vsebine, ki je predmet prijave, ni dovolil ne lastnik avtorskih pravic, ne njegov predstavnik ali ustrezna agencija oziroma da za to objavo ne obstaja zakonska osnova;
  • da v celoti odgovarja za posledice umika ali spremembe zahtevanih vsebin.

Uredništvo se obvezuje, da bo na osnovi tako prejetih prijav vsebino zaznalo kot:

  • sporno,
  • ali kot vsebino, za katero avtor prispevka ni pridobil vseh pravic (avtorskih in sorodnih pravic izvajalcev) ali deležnikov v prispevku,
  • oziroma kot vsebino, ki je moralno ali kako drugače sporna,

ter objavo v najkrajšem možnem času umaknilo oziroma vsebino spremenilo skladno z zahtevo prijavitelja. V drugih primerih bo o prijavi obvestilo avtorja in vsebine umaknilo v dogovoru z njim.

Dobavitelj, uporabnik ali član se strinja, da uredništvo, lastnike spletnih strani, zaposlene, pogodbene sodelavce in druge pooblaščence odvezuje kakršnekoli odgovornosti za izgubo podatkov ali kakršnekoli druge težave ali nevšečnosti, ki jih utrpi zaradi lastne zlorabe storitev spletnega mesta ali zlorabe drugih uporabnikov. Uredništvo ali upravitelj prav tako nista odgovorna za kakršnokoli prekinitev delovanja storitve, ne glede na razlog.

Za spore, ki izhajajo iz uporabe storitev spletnega mesta, teh splošnih pogojev ter v zvezi s podjetjem Studio Panthera s.p., se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Vse stranke dogovora, ne glede na njihovo dejansko geografsko lokacijo, nacionalno pripadnost ali povezanost, se strinjajo, da so v okviru te storitve vezane izključno s pravom Republike Slovenije. Za spore v zvezi s tem sporazumom ne veljajo določbe Konvencije ZN o pogodbah za mednarodno prodajo blaga. Za vse spore in pravne postopke v zvezi s tem sporazumom, uporabo storitve ter delovanjem storitve, je izključno pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.

Upravitelj si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje dostopa do storitev članom in uporabnikom z veljavnostjo od objave spremembe dalje.

 

AVTORSKE PRAVICE

 

Objavljene vsebine in tehnologije so last Studio Panthera s.p. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitekura in inžiniring, grafični elementi, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno in ki niso last pogodbenega partnerja ob nakupu podloge za vzpostavitev spletne trgovine. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti Studio Panthera je prepovedano.

Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje Studio Panthera s.p. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

 

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

 

Če na tej strani niste našli ustreznega pojasnila, posredujte svoja vprašanja na naslov