Košarica
Prijavi se
059 134 073

Piškotki in zasebnost


1. Piškotki in zasebnost
2. Kakšne piškotke uporablja spletna stran Panthera?
3. Kako in katere podatke zbiramo?
4. Oglaševanje
5. Seznam osebnih podatkov in podatkov, ki se navezujejo na osebne podatke
6. Analiza uspešnosti spletne strani
7. Zunanje sodelovanje
8. Zunanje sodelovanje
9. Varovanje podatkov
10. Vaše pravice in možnosti


1. Piškotki


Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ZEKom-1. Zakon od lastnikov spletnih strani zahteva, da uporabnike seznanimo o uporabi tehnologij, ki lahko posegajo v uporabnikovo oz. obiskovalčevo zasebnost. Splošna uredba evropske unije o varovanju osebnih podatkov (ang. General Data Protection Regulation ali s kratico GDPR) je uredba, ki jo je 27. Aprila 2016 sprejel Evropski parlament in stopi v veljavo s 25. Majem 2018. Po uredbi smo primorani, da vas pred uporabo kakršnih koli piškotkov (kakršni koli način za identifikacijo uporabnika) pred tem prosimo za dovoljenje in uporabljamo takšne piškotke izključno po vaši odobritvi.



2. Kakšne piškotke uporablja spletna stran Panthera?


Na spletnih straneh www.panthera.si ne uporabljamo piškotkov z izjemo sejnega piškotka. Vaše aktivnosti na spletni strani ne beležimo naj si gre za namene analize uspešnosti spletne strani, oglaševanja,..

Sejni piškotki
O teh piškotkih uporabnika po zakonu ni potrebno opozarjati, saj se jih ne razume kot takšne, da bi kakorkoli ogrožali uporabnikovo zasebnost. Na spletni strani Panthera te piškotke uporabljamo z namenom shranjevanja vsebina košarice, olajšanja izpolnjevanja obrazcev,.. Sejni piškoti se izbrišejo po krajši nedejavnosti (v roku 2 ur,.. točen čas je administrativne narave [daljši čas pomeni boljšo izkušnjo a tudi večjo porabo pomnilnika na strežniku] ) ali ko uporabnik zapre brskalnik. Teh piškotkov ni mogoče onemogočiti.

Seznam piškotkov:

Naziv piškotkaDomena piškotkaPot piškotkaČas piškotka
PHPSESSIDwww.panthera.si/Do poteka seje


3. Kako in katere podatke zbiramo:

V podjetju Panthera zbiramo podatke na več načinov:

  • Zbiranje podatkov ob registraciji ali ob nakupu:
    To so podatki kot so ime, priimek, naslov, e-poštni naslov, telefonska št.,.. Namen teh podatkov je izvajanje naših aktivnosti:
    • izstavitev računa,
    • odprema in dostava vsebine naročila,
    • vzpostavitev kontakta z vami v raznih primerih (npr. pri odpremi opazimo, da nimamo vseh podatkov potrebnih za odpremo, zato vas pokličemo ali pošljemo e-poštno sporočilo),
    • drugi dokumenti (odpremnica, prevzemnica, reklamacija,..)
    • e-poštna sporočila za obveščanje o stanju vašega naročial (stanje, čas, sledilna številka paketa,..),
    • v primeru vaše privolitve: pripišemo dostavni službi vašo telefonsko št,
    • v primeru vaše privolitve: e-poštno sporočilo v kateremu vas prosimo za mnenje o prejetih artiklih
  • Zbiranje podatkov preko tujih rešitev.
    Ob izvajanju naših aktivnosti lahko opazimo nepopolne podatke, sumimo da gre za napako v podanih podatkih,..
    Podobno velja tudi v primeru telefonskega naročila, kjer se uporabnik ne registrira.
    V takšnih primeru lahko po svoji presoji spreminjamo podane podatke, in skušamo odpraviti morebitne napake. Pogosto v te namene uporabljamo tudi tuje spletne rešitve kot so: portal Bizi, Google Maps, Facebook,..
    Dopolnjevali bomo le bistvene podatke, brez katerih realizacija naročila sicer ne bi bila mogoča (telefonske št. in e-poštnega naslova tako samoiciativno ne bomo vnašali). V primeru da vnos že obstaja (npr. telefonska št.), sumimo pa, da gre za napako pri vnosu, bomo urejali tudi te podatke. Primer je recimo, da vnesete e-poštni naslov (npr. ime.priimek@gmail.si), zaposleni bo smatral, da ste nam želeli razkriti podatek, ki sicer ni obvezen, a je zaznal napako. V prejšnjemu primeru bi to pomenilo, da bo podatek popravil v ime.priimek@gmail.com.
    Seveda to ne pomeni, da bo zaposleni vedno zaznal takšne napake. Pravilnost vnosa je še vedno vaša dolžnost.
  • Oddaja mnenja.
    Mnenje je javno (po naši odobritvi) in je vidno na spletu vsem obiskovalcem spletne strani artikla!
  • Samodejno pridobivanje podatkov.
    V podjetju ne uporabljamo nobene tehnike samodejnega (računalniško avtomatiziranega) pridobivanja podatkov.

4. Oglaševanje:

Trenutno ne oglašujemo na kakršenkoli način, pri kateremu bi uporabljali vaše osebne podatke.

V podjetju smo v preteklosti izvajali e-poštno oglaševanje.
Le tega smo opustili in ga z dnem 25. maj 2018 ne izvajamo več. Ob tem smo izbrisali celotno zgodovino oglaševanja. E-poštne naslove smo zbirali na način "opt-in" oz. na način, da je obiskovalec moral pritisniti na izbiro "Želim prejemati e-poštne oglasne vsebine", v kolikor je želel prejemati e-poštno oglasne vsebine.
Če se bomo v bodoče ponovno odločili oglaševati (kakršna koli oblika oglaševanja, kjer bi uporabljali vaše osebne podatke), vas bomo pred tem zagotovo prosili za dovoljenje in vas tudi korektno informirali o naših namenih.

5. Seznam osebnih podatkov in podatkov, ki se navezujejo na osebne podatke:

  • V sklopu registracije: (registracija ni obvezna, je pa trenutno obvezna za oddajo spletnega naročila, sicer smo dostopni tudi na telefonu)
    • E-poštni naslov
    • uporabniško ime
    • Geslo (šifrirana oblika)
    • Datum registracije (samodejno generiran podatek)
    • Tip računa (osebni, poslovni)
  • V sklopu oddaje naročila:
    • Ime, Priimek, Naslov, Poštna št., Kraj in Država
    • Telefon (ni obvezen podatek)
    • Opombe (ni obvezen podatek)
    • Podjetje in Davčna št. podjetja
    • Dostava na drug naslov (izbira DA/NE), Ime in priimek, Podjetje, Naslov, Poštna št., Kraj ter Država,
    • Soglasje s splošnimi pogoji (DA - sicer nakup ni mogoč)
  • Drugi podatki, ki se generirajo ali vnesejo v postopku do končne realizacije nakupa:
    • Vsebina naročila (postavke, cene, količina,..),
    • Skupna vrednost nakupa, Datum naročila,
    • Izbira dostave in načina plačila
    • e-poštni naslov - kontakt (v primeru, da se razlikuje od uporabnikovega e-poštnega naslova)
    • Datum odpreme (se generira samodejno ob odpremi)
    • Sledilna št. (avtomatiziran proces s programsko rešitvijo eSpremnica podjetja POŠTA SLOVENIJE d.o.o.
    • idNaročila
    • Podatki o plačilu
    • Podatki o vračilih, reklamacijah, stornacijah,..
    • Mnenja, ki ste jih oddali.

Podatke uporabljamo v namene izvajanja osnovnih aktivnosti podjetja.
Uporabljamo jih tudi za izvajanje drugih aktivnosti, ki sicer niso nuja za uspešno realizacijo nakupa (pošiljanje računa preko e-pošte, obveščanju o stanju naročila,..). Četudi v teh primerih ne gre za obvezne aktivnosti za uspešno realizacijo naročila, jih izvajamo brez vašega dovoljenja. Gre namreč za vrsto komunikacije, ki se je danes ne smatra več kot dodatek ali izboljšavo uporabniške izkušnje, temveč za aktivnosti, katere so v kontekstu spletne prodaje ustaljena praksa. Namreč, če teh aktivnosti od nas ne želite, potem je nerazumljiv namen vaše registracije v naš sistem.

Med te aktivnosti pa ne spadajo vsa sporočila, ki jih pošiljamo npr. sporočilo v katerem vas naprošamo za oddajo mnenja za prejete artikle - v takšnih primerih potrebujemo vaše izrecno dovoljenje za izvajanje posamezne aktivnosti.

Podatke uporabljamo tudi za izvajanje analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev,.. Pri tem ne uporabljamo vaših osebnih podatkov oz. podatkov, preko katerih bi vas bilo mogoče neposredno identificirati.

Podatke lahko uporabimo za vpogled v preteklost našega sodelovanja npr. za razna dodeljevanja ugodnosti. Lahko gre za strojno ali ročno aktivnost.
Ne izvajamo profiliranj na osnovi osebnih podatkov.

6. Analiza uspešnosti spletne strani:

Trenutno ne uporabljamo analitičnih orodij.
V preteklosti smo uporabljali Google Analytics in Piwik.

7. Zunanje sodelovanje:

  • Ponudnik spletnega gostovanja Hetzner Online GmbH (vsi podatki so hranjeni na strežnikih podjetja Hetzner)
  • E-računi je storitev družbe E-RAČUNI d.o.o. (za istavljanje računov uporabljamo orodje e-računi, podjetju E-Računi posredujemo podatke potrebne za izstavitev računa)
  • Računovodski servis MAJDA NAVOTNIK S.P. (Računovodski servis ima dostop do orodja e-računi, torej do osebnih podatkov, ki so potrebni za izstavitev računa)
  • Google Mail (Gmail) podjetja Google LLC (vsa e-poštna spročila pri podjetju Panthera so posredovana na orodje gMail).
  • GLS (kurirski službi GLS posredujemo podatke potrebne za dostavo ter telefonsko št., vrednost paketa in datum odpreme/nakupa)
  • Pošta Slovenije d.o.o. (dostavni službi posredujemo podatke potrebne za dostavo, vrednost paketa in datum odpreme/nakupa)
  • NOVA KBM d.d. - Bančna nakazila (v primeru vračil in drugih nakazil, banki posredujemo vaše osebne podatke)

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.

Poleg zgoraj navedenih partnerjev imamo na spletnih straneh www.panthera.si tudi povezave na druge spletne strani, katere lastnik ni podjetje Panthera. V primeru klika na takšno povezavo lahko lastik te strani beleži, hrani, uporablja in deli vaše osebne podatke. V teh primerih ne gre za sodelovanje, temveč s pomočjo zunanjih povezav skušamo predvsem dopolnjevati kvaliteto vsebin spletnih strani. Tem lastnikom seveda ne posredujemo vaših osebnih podatkov niti nimamo z njimi nikakršnega sporazuma o sodelovanju.

8. Obdobje hranjenja osebnih podatkov:

Vaše osebne podatke hranimo in obdelujemo v okviru aktivnosti, ki izvirajo iz namena s katerim ste nam jih zaupali. Največkrat je ta namen nakup. Iz nakupa neposredno izhajajo aktivnosti kot je izstavitev računa ter odprema. Iz namena izvirajo dolgoročnejše aktivnosti kot so morebitne garancije. Ko teh aktivnosti ni mogoče več pričakovati se vaši podatki iz sistema izbrišejo.

Razlikovati je potrebno med registracijo in nakupom brez registracije. Registracija se smatra kot namen sam po sebi. Ker ta namen ne preteče oz. z naše strani ni mogoče predvideti, kdaj ta namen preteče teh podatkov ne brišemo, razen če izrazite takšno željo. V tem primeru, se vaši osebni podatki razumejo, kot vaša želja in zato imate pravico vpogleda, urejanja ter izbrisa vseh vaših osebnih podatkov, ki so pri nas hranjeni. Trenutno teh storitev žal še nimamo zadovoljivo realiziranih v naši aplikaciji, bomo pa to za vaši zahtevi ugodili ročno.

Razumeti je potrebno, da se osebni podatek hrani za različne namene in na različnih mestih. Podatki so nerevelantni v določenemu kontekstu. Na primer ime in priimek morda nista več potrebna v aplikaciji za odpremo, sta pa potrebna za potrebe uveljavljanja garancije, zakonsko določenih rokov hranjenja računov,.. Tako se osebni podatki brišejo v različnih rokih na različnih mestih.
Hkrati to pomeni tudi, da se potreba po določenemu osebnemu podatku skozi čas spreminja. Telefonska št. ni potrebna za dolgoročnejše aktivnosti, kot npr. garancija, če torej ni razloga, da hranimo telefonsko št., le to izbrišemo. Se pa v primeru uveljavljanja garancije telefonska lahko ponovno pridobi, ter ponovno hrani za namene realizacije aktivnosti, ki nastanejo.

Podatki, pridobljeni na podlagi privolitve, se hranijo do preklica. Ko nam na primer dovolite, da vam pošiljamo sporočila s prošnjo za oddajo vašega mnenja o artiklu, vam bomo le te pošiljali po vsakemu nakupu. Dovoljenje pa lahko prekličete.

Namen:

  • Namen je lahko vaš (npr. nakup).
  • Namen nam je lahko skupen (npr. odprema).
  • Namen je lahko naš, vi ste našemu namenu privolili (npr. prošnja za mnenje).
  • Namen je lahko zakonsko določen (npr. hranjenje računa).
Izbris podatkov nastopi, ko preminejo vsi nameni za posamezen osebni podatek.

9. Varovanje podatkov:

Dostop do podatkov, ter pravico do izvajanje aktivnosti v skladu z nameni podjetja imajo vsi zaposleni v podjetju. V podjetju nikoli ne razpolagamo z občutljivejšimi osebnimi podatki (religija, politika, zdravje,..).
Okolje je varovano in zaprto znotraj podjetja. V kolikor se podatki prenašajo po spletu, je dostop varovan z gesli in SSL enkripcijo.
Za varnost podatkov morate poskrbite tudi vi. To pomeni zahtevnost gesla, in ustrezno varovanje gesla.

10. Vaše pravice in možnosti:

Na tej strani vas seznanjamo s tem kako uporabljamo vaše osebne podatke. Vašim pravicam ne bomo oz. ne moremo zadostiti (deloma ali v celoti) v kolikor bi zadostitev tej pravici bila v sporu z našimi dolžnostmi, dolžnostmi do zakonodaje ter tudi našimi pravicami. Ravnali bomo v skladu z zakonodajo.

  • Vpogled v vse osebne podatke.
  • Urejanje podatkov osebnih podatkov.
  • Izbris podatkov (pravica do pozabe).
  • Pravica do prenosljivosti podatkov - imate pravico, da vam posredujemo podatke v eni izmed standardnih oblik (csv).
  • Pravica do preklica privolitev.
  • Željo po uveljavljanju pravice lahko uveljavljate na način po vaši izbiri. Morate pa nam zagotoviti ustrezne podatke, da vas lahko prepoznamo kot lastnika osebnih podatkov. Pravtako morate razumeti, da moramo za nevarne načine uveljavljanja vaših pravic imeti vašo dovoljenje (recimo, da želite, da vam posredujemo vaše osebne podatke po ne šifrirani spletni komunikaciji). Takšno privolitev potrebujemo v formalni obliki. Privolitev moramo pridobiti na varen način oz. preko varnega komunikacijskega kanala. Priporočljivo je, da nam pošljete priporočeno pismo ali pa šifrirano e-poštna komunikacija - slednja je manj primerna za izmenjavo podatkov, primernejša je za zahtevo po izbrisu, preklice, itd.

Trenutno nimamo realizirane spletne rešitve s katero bi lahko korektno zadostili vašim pravicam, zato vas do nadaljnega prosimo, da nam želje oz. zahteve zaupate preko drugega komunikacijskega kanala, vaši zahtevi pa bomo ugodili ročno.
Prizadevamo si, da v kratkem realiziramo tudi sodobno spletno rešitev, ki vam bo omogočala zadoščati vašim pravicam. Takšna rešitev je z vaše strani upravičeno pričakovana, morate pa razumeti, da smo v podjetju v preteklosti ubrali manj običajno pot razvoja svojih spletnih rešitev. Imamo zelo malo oglaševalskih kampanj, nimamo kluba zvestobe, itd. Naša pot razvoja spletnih rešitev je bila takšna, da se vaših osebnih podatkov praktično ni uporabljalo za namene, kjer bi potrebovali vaše posebno dovoljenje. Podatke ste, in jih še vedno lahko, urejate v postopku nakupa, kar pa ne predstavlja primernega načina za uveljavljanje vaših pravic (niti v primeru ko gre za vpogled v vaše osebne podatke).