Košarica
Prijavi se
@e-pošta
059 134 073

UPORABA SPLETNE STRANI PANTHERA


Na tej strani obravnavamo težave s katerimi se naši obiskovalci najpogosteje srečujejo.

1 - REGISTRACIJA


Obiskovalec spletne strani Panthera ne more opraviti spletnega nakupa brez registracije. Registracija pomeni, da se uporabnik na spletnih straneh Panthera predstavlja oz. identificira kot oseba (ime, priimek, naslov,..) s svojim e-poštnim naslovom ter geslom.
Registracija torej pomeni, da uporabnik mora imeti e-poštni naslov. Uporabnik mora imeti tudi dostop do e-poštnega naslova, sicer registracije ne bo mogoče opraviti.

Do obrazca za registracijo lahko pridemo na 2 načina:

  • S klikom na povezavo "Prijavi se" v glavi spletne strani. Napis "Prijavi se" je na manjših ekranih skrit, potem pritisnemo na slikico, ki ponazarja uporabnika.
  • S klikom "V košarico" bomo pristali v košarici. S klikom na gumb z napisom "Nadaljuj na naslednji korak" bomo pristali na obrazcu za registracijo.

Postopek registracije vključuje:

  • izbero med "Osebnim" ter "Poslovnim" računom,
  • vnos svojega e-poštnega naslova ter ponovitev,
  • vnos gesla, ter ponovitev (geslo mora biti dolgo vsaj 6 znakov),
  • po kliku na gumb "Postani član Panthera", se na podani naslov samodejno pošlje e-poštno sporočilo,
  • obiskovalec mora odpreti e-poštno sporočilo ter obiskati vsebovan spletni naslov - aktivacija. Sporočilo je imenovano "Spletna trgovina Panthera - registracija".

Pogoste težave:

  • Daleč najpogosteje prihaja do težav, ker uporabnik vnese napačen e-poštni naslov. Uporabnik v tem primeu ne prejme sporočila za aktivacijo. Uporabnik lahko preveri pravilnost vnesenega e-poštnega naslova s ponovitvijo postopka registracije. Ob ponovitvi bodite posebej pozorni na pravilnost e-poštnega naslova. V kolikor ste že v prvemu poizkusu registracije vnesli enak e-poštni naslov vas bo sistem obvestil, da uporabnik že obstaja.
  • V primeru napačnega vnosa e-poštnega naslova ga mi sami od sebe ne bomo spreminjali - tudi v primeru očitne napake in v primeru, ko nam bi bilo očitno, kakšen naj bi bil pravi podatek (npr. janez.novak@gmail.si, kjer bi bilo pravilno ".com"). Tako smo se odločili zaradi tega, ker veliko večino napak ne znamo popraviti, ker obstaja več "rešitev". Redki primeri, ko pa bi jih lahko rešili, pa bi moteče vplivali na vse preostale probleme, ki jih ne znamo rešiti. Poleg tega je to zamudno opravilo. Ter na konec koncev registracijo lahko opravljajo tudi spletni roboti. Lahko nas kontaktirate in se pozanimate. Aktivacije ne moremo opraviti ročno. Lahko vam potrdimo obstoj e-poštnega naslova s katerega pišete v naši bazi. Spreminjanje e-poštnega naslova ni mogoče, saj je ponovitev registracije bistveno enostavnejši postopek. E-poštni naslovi, ki niso aktivirani, bodo eventuelno samodejno izbrisani iz baze.
  • Druga najpogostejša težava je, da uporabnik ne najde e-poštnega sporočila. Iščete sporočilo z naslovom "Spletna trgovina Panthera - registracija", ki je bilo poslano z naslova .
    E-poštno sporočilo se praktično ne more izgubiti. Lahko pride do neuspešne dostave sporočila a bo pošiljatelj o tem obveščen. Razlogov je lahko več. Npr. podali ste napačen naslov, zaradi sumljive aktivnosti iz naslova je bila dostava s strani filtrov preprečena, polni poštni predali,..
    Mnogo mnogo najpogostejša napaka preprosta človeška zmota. Preiščemo lahko vse predale (spam, nezaželjena pošta, izbrisana pošta, poslano, prejeto,..), pa ne najdemo sporočila, ki kljub vsemu obstaja in to največkrat lepo na vrhu predala "prejeto". Načeloma so sporočila dostavljena zelo hitro - v nekaj sekundah, lahko pa se zgodi, da dostavljanje traja precej dlje. Načeloma to pomeni, da poštni naslov obstaja, pa ga sistemi skušajo znova in znova dostavljati. V nekaj dneh se bo poizkušanje dostavljanja končalo in pošiljatelj bo obveščen, da dostavljanje ni uspelo. Pošiljatelj v primeru prejema obvestila o neuspelosti načeloma prejme tudi opis napake - odvisno od ciljnega poštnega strežnika, tako, da vam morda lahko svetujemo kaj je narobe.
  • V primeru, da ste preverili pravilnost vnesenega e-poštnega naslova s ponovitvijo postopka registracije, potem lahko uporabite obrazec za pozabljeno geslo. Obrazec najdete v na povezavi "Ste pozabili geslo/uporabniško ime?", ki se nahaja v sklopu prijave uporabnika.
    Z izbiro novega gesla (seveda lahko vnesete enakega kot prejšnjič), vam bo sistem poslal sporočilo z naslovom "Spletna trgovina Panthera - pozabljeno geslo". Tako kot pri sporočilu "Spletna trgovina Panthera - registracija" tudi v tem sporočilu najdete aktivacijsko povezavo, ki je tokrat imenovano "Potrditev novega gesla".

    Pozor! Ob uporabi obrazca za pozabljeno geslo se generira nova aktivacijska koda, ki se prepiše čez morebitno predhodno kodo. To pomeni, da aktivacija v sporočilu "Spletna trgovina Panthera - registracija" ne bo delovala več, temveč morate slediti povezavi v sporočilu "Spletna trgovina Panthera - pozabljeno geslo". Če ste večkrat uporabili obrazec za pozabljeno geslo, potem je veljavno sporočilo tisto, ki pripada vašemu zadnjemu opravljanju postopka.

2 - PRIJAVA


V sklopu postopka za prijavo, ne prejemamo posebnih povratnih informacij o težavah. Uporabniki pri prijavi načeloma nimajo težav.

Če ste pozabili geslo, najdete pod obrazcu za prijavo povezavo za pozabljeno geslo: "Ste pozabili geslo/uporabniško ime?".

Če ste pozabili e-poštni naslov, potem lahko ustvarite nov račun - če ne veste sami, kako bomo mi vedeli?

3 - ODDAJA MNENJA


Ob nastopu nove zakonodaje smo funkcionalnost začasno odstranili. Ko bo funkcionalnost ponovno omogočena bo dodana tudi pomoč za olajšanje postopka.

4 - UPORABA ISKALNIKA


Iskalnik na spletnih straneh Panthera je zelo preprost iskalnik.
Iskalnik loči iskalni niz na posamezne besede. (primer: "baterija za prenosnik" predstavlja več iskalnih nizov: "baterija za prenosnik", "baterija za", "baterija prenosnik", "baterija", "prenosnik" - torej vse kombinacije. "za", ni samostojni izkalni niz.
Iskalnik ni pameten in ne razume kaj je "prenosnik" in ne išče sopomenk "laptop", "notebook",.. Pravtako ne razume, da je iskalni niz "baterije za prenosnike" enak "baterija za prenosnik". Iskalni niz je zato pametno oklestiti zadnjih črk. Npr. mrežo za komarje bomo iskali z nizom: "mrež komar". S tem bomo zajeli iskalne nize: "mreža za komarje", "mreža proti komarjem", "mreže", "mrežna", "komar", "komarjev", "komarska",..
Iskalnnik tudi prioritizira rezultate, ki vsebujejo točno zaporedje besed v iskalnemu nizu. Prioritizira rezultate glede na to kje je iskalni niz najden (naslov artikla, opis, kompatibilne oznake,..).

Primeri:

  • Iščemo: baterijo za prenosni računalnik HP Pavilion DV7-2250em

    Kot prvo obstaja boljši način iskanja baterije. Baterija ima namreč oznako, ki jo lahko razberemo z nalepke na bateriji npr. "HSTNN-IB75", "516355-001",..
    Če vseeno uporabimo model prenosnika, potem izpustimo prvi del, ki je preveč splošen "baterija za prenosni računalnik". Iskanje začnemo s specifičnim deloma, in ga posplošujemo dokler ne najdemo zadetka.
    Najprej poizkusimo s specifičnim delom in zgolj z njim: "dv7-2250em" - konkretno nam iskalnik punudi ravno to kar iščemo.
    V primeru, da nam ne vrne nič poizkusimo z nekoliko manj specifičnim nizom: "dv7-2250".
    V primeru, da nam ne tudi to ne ponudi zadetka, je morda model naveden drugače. Poizkusimo z "dv7 2250", ali pa z "dv7-2" ali pa z "dv7 2".
    Poizkusimo z nizom "Pavilion DV7". Iskalni niz nam vrne baterije, napajalnike, ventilatorje, tipkovnice,.. Iskan artikel je najverjetneje na prvi strani rezultatov.
    Poizkusimo z nizom "Baterij Pavilion DV7" - namerno izpušena črka "a", sicer konkretno nima bistvenega vpliva. S tem nizom prejmemo še več rezultatov kot v prvemu primeru, le da je tokrat iskana baterija najverjetneje med prvimi desetimi.

    Kot vidimo večina iskalnih nizov povrne rezultat, ki ga iščemo. Nato baterijo odpremo, jo primernjamo sliko z obliko originalne baterije, razberemo podatke o napetosti in primerjamo z napetostjo originalne baterije,..

5 - KOŠARICA


Do košarice pridemo na dva načina:

  • Poleg opisa artikla s klikom na gumb "V košarico".
  • S klikom na povezavo "Košarica" v glavi spletne strani. Na manjših zaslonih, je napis "Košarica" skrit, vidna je le slikica, ki ponazarja košarico.

Artikle dodajamo v košarico tako, da poiščemo artikel, ki ga želimo dodati ter kliknemo na gumb "V košarico".

V košarici lahko:

  • artikel odstranimo iz košarice,
  • spreminjamo količino posameznemu artiklu (količine posodobimo s klikom na gumb "Nadaljuj na naslednji korak"),
  • s klikom na naziv artikla, si lahko ogledamo opis artikla,
  • lahko zapustimo košarico "Nazaj v trgovino (dodaj več artiklov)",
  • ter nadaljujemo na naslednji korak.

Nakup opravimo tako, da sledimo korakom v košarici.

Drugi korak košarice omogoča prijavo oz. registracijo, v kolikor še nismo prijavljeni. Če smo prijavljeni, se korak samodejno preskoči. Kako se prijavimo oz. registriramo je opisano v točki 1 oz 2.

Ko smo prijavljeni lahko nadaljujemo na korak, kjer izberemo način dostave in plačila. Po izbiri, je na dnu obrazca kratek povzetek izbire.

V zadnji vnosni obrazec vnesemo podatke za račun, kontaktne podatke ter dostavo. Polja, označena z "*" so obvezna. Obvezno je tudi sprejeti naše splošne pogoje. S klikom na gumb "Zaključi nakup" oddate naročilo, vsebina naročila se rezervira (zmanjšajo se zaloge, v primeru, nakupa zadnjega kosa artikla, se spremeni opis artikla), izpiše se povzetek nakupa in nazadnje se na vaš e-poštni naslov pošlje potrdilo o uspešni oddaji naročila.

Če ste izbrali plačilo na TRR, potem morate poravnati kupnino (v kolikor ste naročili artikle, ki so na zalogi v e-pošti prejmete navodila za plačilo, sicer navodil ne prejmete, temveč vam jih pošljemo šele ko preverimo dobavljivost). Če ste izbrali plačilo po povzetju, potem smo na vrsti mi. Prejeli boste obvestilo o odpremi - ob prvemu koncu delovnega dne.